mymolin

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av My Molin - 13 juli 2010 18:54

HejHej, blev väckt av "sova-bort-hela-dagen-frida" klockan 11 idag, sen väckte jag sofia och det bar av till risön. Lite dåligt väder men vi blev nog lite brun iallafall ! Och sofia den dissaren käkade på valvet medans vi satt hemma hos frida och smällde i oss rostade mackor. 


Men ni får ha det bäst för nu drar vi ner till hågesta och grillar maschmallows !

  

dagens outfit ! 

Haha, jag har snott pappas morgonrock ... mmhhmm mysig ! jag antar att det är rätt kallt i älven..

Av My Molin - 13 juli 2010 01:20

Jag, Frida och Sofia tiggde pengar av våra mammor sedan bar de av till konsum, gitarren var självklart med. På kosse köpte vi bananer, choklad och plastskedar sen började vi gå mot hågesta ön ..


Ute på udden sprang vi omkring som små apor och samlade pinnar och försökte få igång elden ... haha vilket inte gick så bra, men efter mycke blåsande och trädklättning så gick de och vi började grilla våra bananer med choklad i. Sedan badade vi .. cpade loss och åkte med strömmen. Sen då vi värmde oss vid elden så spelade jag självklart gitarr och sjöng ! det kunde inte bli mycket bättre.


lite bilder :

                     

Presentation


Hej jag heter My och är 15 år. Här i bloggen så kommer ni att få läsa om mitt tonårsliv i lilla sollefteå och alla roliga saker jag hittar på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards